Bestellen en betalen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt eenvoudig en snel een bestelling bij ons plaatsen. Volg de onderstaande stappen en je ontvangt het bestelde product zo spoedig mogelijk bij jou geleverd.

  1. Zoek het product naar keuze in de zoekbalk of door in de juiste categorie te zoeken.
  2. Selecteer het product en geef aan hoeveel je van deze producten wilt ontvangen. Klik op ‘Toevoegen aan winkelwagentje’.
  3. Controleer of de aantallen en producten juist in de winkelwagen staan.
  4. Ga naar je winkelwagen en kies ‘Volgende’.
  5. Bent u een nieuwe klant? Dan vult u uw gegevens in. Bent u een bestaande klant? Dan kun u inloggen met uw e-mail en wachtwoord.
  6. U kunt nu eventueel nog een ander afleveradres aanmaken, en kies ‘Volgende’.
  7. Kies de optie 'afhalen op onze vestiging ‘s-Heerenberg' of Verzending'. en dan kies je een gewenste betaalmethode en kies ‘Volgende’.
  8. Controleer alle gegevens voordat u uw bestelling afrondt door op de groene knop Bestellen en betalen te klikken.
  9. De betaling wordt verder afgerond in het portaal van Mollie.com. Welke betaalmethode je ook gekozen hebt.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Om ervoor te zorgen dat je het bestelde artikel zo snel en efficiënt mogelijk ontvangt is ons gehele bestellingproces geautomatiseerd. Helaas is het daarom niet mogelijk om je bestelling telefonisch te plaatsen.

Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Door onze snelle levertijd bestaat er een grote kans dat het artikel al verwerkt en/of verzonden is. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat het gewenste artikel niet meer toegevoegd kan worden aan de bestelling. Het is 24/7 mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik kan mijn product niet vinden. Hoe kan ik deze bestellen?

Ben je op zoek naar een product, maar kun je deze niet in ons assortiment vinden? Is het mogelijk dat je een typefout hebt gemaakt tijdens het invullen van de zoekopdracht? Of heb je Num Lock of Caps Lock wel/niet aan staan? Controleer dit voor de zekerheid.

Het kan ook zijn dat het product waar je naar op zoek bent alleen te verkrijgen is met een voorschrift/recept van de dokter. Wij bieden alleen producten aan waar je geen doktersvoorschrift/ recept voor nodig hebt. Het kan ook mogelijk zijn, dat het product niet in ons assortiment is opgenomen of op dit moment niet voorradig is.

 

Betaling

Via welke betaalmethodes kan ik mijn bestelling afrekenen?

De bestelling kun je snel en eenvoudig afrekenen met IDEAL, Klarna of met je creditcard. De betaling wordt afgerond in het portaal van Mollie.com. Welke betaalmethode je ook gebruikt, jouw betaalgegevens zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door BudgetDrogisterij.nl worden gelezen of achterhaald.

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

Neem contact op met onze klantenservice via het e-mailadres: info@trademed.nl. Geef duidelijk in het onderwerp en de e-mail aan dat je een factuur wilt ontvangen en vergeet niet het orderbevestigingsnummer.

 

Mijn Account

Hoe maak ik een account aan? 

Klik op de button ‘Inloggen’ die je kunt vinden in het menu van onze website. Vervolgens klikt je op de oranje button ‘Registeren’. Vul je persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk in en klik op de groene button ‘Opslaan’.

Is het verplicht om een account aan te maken?

Nee, het is ook mogelijk om een bestelling als gast te plaatsen. In dat geval hoef je geen account aan te maken.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Log uit op jouw BudgetDrogisterij.nl account. Ga naar de button ‘Inloggen’ in het menu. Onder de groene button ‘Log in’ kun je klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul jouw e-mailadres in en klik op de groene button ‘Reset Wachtwoord’. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met daarin de mogelijkheid om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan voor de zekerheid je spam/ ongewenste e-mail.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Jouw persoonlijke gegevens zullen ten allen tijde zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld worden. De persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de onderstaande doeleinden: 

  • Nieuwsbrieven en andere promotionele communicatie;
  • Promotionele marketing in het algemeen;
  • Voldoen aan verzoeken die wij van jou ontvangen;
  • Klantendienst en -communicatie;
  • Ontwikkeling van producten en/of diensten;
  • Statistieken en analyses.

Voordelen van een account?

Door je aan te melden als nieuwe klant en een account aan te maken profiteer je van voordelen zoals o.a. sneller afhandeling van bestellingen, meer dan één adres registratie, ten alle tijde kunnen volgen van de bestellingen en meer.